Pełne ogłoszenie wraz z załącznikami zostało zamieszczone na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Olszynie - link
OGŁOSZENIE
Na podstawie art. 17 pkt. 1 i 3 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 1136 ze zm.) oraz uchwały LVII/492/24 Rady Miejskiej w Olszynie z dnia 30 października 2024 roku, o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Olszyna (Olszyna oraz wsie sołeckie) oraz obrębu Krzewie Małe, zawiadamiam o rozpoczęciu konsultacji społecznych, w związku z rozpoczęciem sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wraz z prognozą oddziaływania na środowisko.Konsultacje potrwają od dnia 23.10.2025 roku przez okres 30 dni, tj. do dnia 21.11.2025 roku.
Z dokumentacją sprawy będzie się można zapoznać w siedzibie Urzędu Miejskiego w Olszynie, ul. Wolności 20, 59-830 Olszyna, pok. 5, w godzinach urzędowania. Uwagi i wnioski dotyczące zmiany planu można składać na piśmie lub ustnie do protokołu w siedzibie Urzędu Miejskiego w Olszynie oraz drogą elektroniczną na adres e-mail: sekretariat@olszyna.pl, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 21 listopada 2025 roku. Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Burmistrz Olszyny.
Uwagi i wnioski złożone po upływie podanego terminu zostaną pozostawione bez rozpatrzenia.
Stosownie do art. 39 ust. 1 pkt. 1, 2, 3, 4, 5, 6 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 ze zm.) zawiadamiam o rozpoczęciu postępowania w sprawie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dla projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz o możliwości składania uwag i wniosków.
Zgodnie z art. 46 pkt. 1 oraz art. 54 ust. 2 ww. ustawy, projekt zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego podlega strategicznej ocenie oddziaływania na środowisko, która przeprowadzana jest w toku procedury sporządzania planu.
Uwagi i wnioski mogą być wnoszone:
-w formie pisemnej na adres: Urząd Miejski w Olszynie, ul. Wolności 20, 59-830 Olszyna,
ustnie do protokołu w siedzibie urzędu,
-drogą elektroniczną na adres: sekretariat@olszyna.pl, bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Burmistrz Olszyny.
Uwagi i wnioski powinny zawierać nazwisko, imię, nazwę i adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy.
Jednocześnie zawiadamiam, że zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 8 ww. ustawy, dane o postępowaniu w sprawie strategicznego oddziaływania na środowisko w przedmiotowej sprawie są publicznie dostępne.
Burmistrz Olszyny
Leszek Leśko
