Komunikat - budynek Urzędu Miejskiego w Olszynie

Burmistrz Olszyny informuje, że w trosce o bezpieczeństwo Państwa i Państwa rodzin, kierując się dobrem zarówno interesantów jak i urzędników Zarządzeniem nr 9/2022 Burmistrza Olszyny z dnia 24.01.2022 r. zostają wprowadzone ograniczenia w funkcjonowaniu Urzędu Miejskiego w Olszynie.

  1. Urząd Miejski w Olszynie jest czynny w godzinach od 07.00-14.00.
  2. Do dnia 28 lutego 2022 r. został wprowadzony dla pracowników Urzędu Miejskiego w Olszynie system pracy zdalnej.

    Pracownicy Urzędu Miejskiego w Olszynie zmianowo będą wykonywać swoje obowiązki poza miejscem stałego wykonywania pracy.

  3. Obsługa interesantów Urzędu Miejskiego w Olszynie odbywać się będzie w następujący sposób:
  • poprzez złożenie dokumentów do urny znajdującej się na parterze przy wejściu głównym w holu budynku Urzędu Miejskiego w Olszynie,
  • za pośrednictwem tradycyjnej poczty, poczty elektronicznej e-mail, telefonicznie oraz elektronicznej skrzynki podawczej:

    Urząd Miejski w Olszynie,
    ul. Wolności 20, 59-830 Olszyna
    poczta@olszyna.pl
    ESP (EPUAP) /7g6dx2nl02/skrytka
    telefon: 75 7212050

    Wykaz telefonów wewnętrznych Urzędu (przejście na inna stronę)

Kontakt osobisty z pracownikami Urzędu będzie możliwy:

  •  jedynie w szczególnie uzasadnionych przypadkach,
  • wyłącznie po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym lub mailowym,

Wejście do Urzędu Miejskiego w Olszynie będzie możliwe po uprzednim skontaktowaniu się z sekretariatem poprzez domofon znajdujący się na parterze w holu budynku Urzędu Miejskiego w Olszynie.

Ograniczeniom określonym w pkt. 3 nie będą podlegały zadania niezbędne do zapewnienia pomocy obywatelom. Do tych zadań zalicza się sprawy z zakresu:

  1. rejestracji stanu cywilnego,
  2. ewidencji ludności i dowodów osobistych,
  3. pomocy społecznej,
  4. świadczenia usług komunalnych (zagospodarowanie i odbiór odpadów, zaopatrzenie w wodę i odbiór ścieków),
  5. ochrony środowiska, w tym dotyczące:
  • decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji wydawanej na podstawie ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2020 r. poz. 283, 284, 322 i 471);
  • decyzji zezwalającej na usunięcie drzew lub krzewów wydawanej na postawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. z 2020 r. poz. 55 i 471.

Kasa Urzędu Miejskiego w Olszynie jest czynna w godzinach od 8.00-13.00.

  •  Płatności za podatki, opłaty skarbowe, dzierżawy i użytkowanie wieczyste mogą być dokonywane przelewem na rachunek bankowy - 78 8392 0004 1300 0374 2000 0010
  • Opłaty za odpady komunalne należy wpłacać na rachunek - 31 8392 0004 1300 0374 2000 0080

 

Pracownicy Urzędu Miejskiego w Olszynie dołożą wszelkich starań, aby Państwa sprawy były załatwiane bez zbędnej zwłoki. Liczę na Państwa wyrozumiałość i obywatelską solidarność.

 

Burmistrz Olszyny
Leszek Leśko

 

Facebook.com X.com